E-mail kampanje
Email kampanje sa brojem email adresa za isporučivanje.
- isporucivanje do 10,000 email adresa – 9,900,oo RSD
- isporucivanje do 20,000 email adresa – 16,900,oo RSD
- isporucivanje do 50,000 email adresa – 29,900,oo RSD
- isporucivanje do 100,000 email adresa – 49,900,oo RSD
Usluga sadrži:
- Izrada newslettera – estetski i funkcionalno uklopljen sadržaj u tekstualnom, foto i video formatima koji ostaje u svesti krajnjeg kupca.
- Targetiranje – mogućnost ciljanja publike – kome će se isporučivati promotivni email, fizičkim ili pravnim licima, izbor pravnih lica po delatnostima, demografski princip itd.
Posedujemo bazu email adresa sa oko 300,000 email adresa sa teritorije Srbije i regiona. Baza je podeljena u preko 150 delatnosti i potdelatnosti. Za svakog pojedinačnog klijenta koji zatraži targetiranje vrši se posebna selekcija delatnosti i preporučuje se ukupan broj email adresa za slanje. Targetiranje se pretežno vrši na osnovu delatnosti samog klijenta i karaktera ponude (proizvodi/usluge koji se promovišu);
- Masovno slanje emailova– preko naših servera vršimo isporučivanje promotivnog maila na dogovoreni broj email adresa. Slanje mailova se vrši na adrese iz naše ili iz vaše baze mail adresa.
- Personalizacija – u polju adrese primaoca mejla može da stoji i lično ime ukoliko nam dostavite takve podatke (na pr. primaoc: Žarko Regoje office@polycom.rs), kao i u samom telu mejla (na pr Poštovani Žarko Regoje želimo da vam ponudimo itd…)
- Slanje se vrši u dva navrata.
- Prvo, na sve email adrese iz dogovorenog obima email kampanje, a nakon odredjenog vremenskog perioda na adrese recepijenata koji u prvom delu nisu otvoril newsletter;
-
- Kod email kampanja sa manjim brojem email adresa, isporučivanje se vrši tako što se šalje na sve adrese odjednom;
- Kod email kampanja sa većim brojem email adresa uobičajen je princip da se ukupan broj mailova raspodeli na celu radnu sedmicu (pon-pet) zbog boljeg efekta kampanje, tako da se šalje od 10,000 do 50,000 mailova dnevno. Primer za kampanju od 100,000 email adresa: U prvom slanju se šalje po 20,000 mailova dnevno, u drugom na adrese recepijenata koji nisu otvorili promotivni newsletter u prvom navratu;
- Detaljnastatistika – klijenta upoznajemo sa rezultatima kampanje
- koliko je lica je primilo mail
- koliko je lica otvorilo (pročitalo) mail
- koliko je lica je kliknulo na neki od sadržaja u okviru promo maila,
- za koji proizvod ili uslugu postoji najveće interesovanje i sl.